Diensten

Standaard Support

Voor ieder software pakket van AbiWare wordt er een onderhoudscontract afgesloten met de klant. Dit garandeert u niet alleen de nodige ondersteuning op software vlak (updates e.d.), maar biedt tevens toegang tot de standaard support van AbiWare. Deze dienst is rechtstreeks bereikbaar op iedere werkdag van 8u30 tot 12u en van 13u tot 17h op het nummer 014/56.37.50 of via support@abiware.be. Klanttevredenheid is één van de stokpaardjes van AbiWare, waarbij onze medewerkers vaak ondersteuning bieden die ruimer gaat dan wat u van een standaard support zou verwachten.

AbiWare Remote Support

Met AbiWare Remote Support kunnen we vanop afstand uw scherm overnemen en u op deze manier zeer efficiënt en vlot helpen bij eventuele supportvragen. We gebruiken hiervoor een kleine softwaretool, genaamd TeamViewer, die u kan downloaden vanop onze downloadpagina. Nadat u de tool hebt gedownload en geïnstalleerd, kunnen wij aan de hand van een code uw scherm overnemen.

Opgelet: het overnemen van het scherm gaat enkel mits uw toestemming en bevestiging.

Ondersteunende Services

Naast de standaard en remote support, levert AbiWare ook nog een hele reeks andere services aan haar klanten. Deze bevatten onder andere, maar niet uitsluitend, de volgende taken: installatie, configuratie, opleiding, analyses, conversie, migratie, audit, consulting, etc.

Abi*ster-contract

Het Abi*ster-contract is een jaarlijks servicecontract, automatisch verlengbaar. Het kan gebruikt worden voor alle diensten die AbiWare levert buiten het standaard onderhoudscontrat van de software. Tot deze diensten behoren niet alleen bovenstaande ondersteunende services, maar ook de opleidingen gebruik makend van het AbiWare Mobile Training Center of de opleidingen in het kader van onze workshops.

AbiWare Mobile Training Center

Standaard worden alle opleidingen ter plaatse gegeven. Hiervoor maakt de docent gebruik van een presentatie en/of een aangepaste versie van de applicatie met bijhorende dataset.

Om de opleidingen beter te ondersteunen beschikt AbiWare over een Mobile Training Center: leslaptops met specifiek didactisch materiaal worden ter beschikking gesteld van de cursisten. Hierbij wordt een aangepaste opleiding gegeven door de AbiWare trainer. Deze opleidingen worden ter plaatse, op een locatie naar keuze of in het opleidingslokaal van AbiWare georganiseerd.

Deze hands on opleiding biedt de gebruiker de kans om de verworven kennis meteen in de praktijk te zetten, waarbij een persoonlijke begeleiding door de AbiWare trainer tevens een groot pluspunt is.

Workshops

Deze opleiding worden periodiek door AbiWare georganiseerd op een vaste locatie. Dit kan zowel in het AbiWare trainingslokaal te Westerlo, als op een andere vaste locatie (bijvoorbeeld een brandweerschool).

Besproken onderwerpen omvatten alle modules van alle software pakketten van AbiWare. Er wordt gewerkt op basis van inschrijvingen, waarbij het publiek klant-overschreidend is. Dit laat toe één of twee personen een opleiding te laten volgen, zonder hiervoor meteen een AbiWare consultant/trainer te moeten inhuren.